سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























رابطه عشق و حقوق

جزئیاتی از تحصیل مشایی در دانشگاه بین‌المللی چابهار از زبان یک همکلاسی

خبرگزاری فارس: یک همکلاسی مشایی در دانشگاه بین‌المللی چابهار جزئیاتی از تحصیل وی در این دانشگاه ارائه کرد. موضوع تحصیل مشایی بارها از سوی مسئولان دانشگاه تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، چندی پیش خبرهایی از تحصیل اسفندیار رحیم‌مشایی رئیس دفتر رئیس‌‌جمهور در مقطع کارشناسی ارشد رشته MBA در دانشگاه‌ بین‌المللی چابهار منتشر شد که این اخبار با وجود اسناد معتبر، به صورت مکرر توسط رئیس دانشگاه بین‌المللی چابهار و معاون آموزشی و تحصیلاتی این دانشگاه به شدت تکذیب می‌شد.

در اخبار آمده بود که مشایی در حالی در این دانشگاه تحصیل می‌کند که حضور چندانی در کلاس‌ها نداشته و در امتحانات نیز شرکت نمی‌کند!

البته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین‌المللی چابهار در پاسخ به این سوال که اگر تحصیل آقای مشایی در دانشگاه شما کذب است، پس مشخصات و شماره دانشجویی و ... وی بر روی سایت دانشگاه شما چه می‌کند؟ اظهار می‌داشت که فکر می‌کنم سایت ما "هک " شده و مشخصات مشایی در آن درج شده است. و شاید هم فوتوشاپ است!

از این روی در خبرگزاری فارس به سراغ صالح قنبری از دانشجویان دانشگاه بین‌المللی چابهار که همکلاسی اسفندیار رحیم‌مشایی بوده است، رفته‌ایم تا از وی در این باره پرس و جو کنیم.

قنبری با تأیید تحصیل مشایی در دانشگاه بین‌المللی چابهار می‌گوید: ایشان یکی 2 بار سر کلاس آمدند، و بعد هم کارهایشان را برایشان روتین انجام می‌دادند و ما که دانشجو بودیم، این چیزها را می‌شنیدیم.

این همکلاسی مشایی در دانشگاه بین‌المللی چابهار در پاسخ به این سؤال که مگر حضور در کلاس اجباری نیست؟ تأکید کرد: همه می‌دانند که حضور در کلاس برای چنین دانشگاه‌های حضوری اجباری است.

وی تأکید کرد: تمام آن چیزهایی که خبرگزاری فارس در این باره منتشر کرده، درست است و من می‌توانم مستندات این موضوع را در اختیار شما قرار دهم.

قنبری در پایان تأکید کرد: من آقای مشایی را در کلاس دیده‌ام، اما وی سر جلسه امتحان تشریف نیاورد. معاون تحصیلات سابق وقت آقای دکتر یحیوی بودند که وقتی یکی از بچه‌های اصولگرای کلاس جلوی اسم آقای مشایی غیبت گذاشت، آقای دکتر یحیوی اعتراض کرد و گفت که به ما ایراد می‌گیرند!
انتهای پیام/ع


نوشته شده در شنبه 90/2/24ساعت 6:11 عصر توسط s.r.hoseiny نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin